Wednesday 26 August 2015

Vitalea... kini berusia 100 tahun

Di zaman canggih kini... kita dengar 1001 masalah kesihatan di sana sini. Pelbagai penyakit tidak hanya menyapa mereka yg telah berusia. Malah yg masih muda remaja turut menerima tempias akibat cara hidup yg kucar kacir... pemakanan yg tidak seimbang... dan juga masalah pencemaran.

Masalah kesihatan yg sering kita dengar sbg cth... cepat letih, kulit sensitif, diabetis, hypertension, gout, kolestrol tinggi, overweight, underweight, rambut gugur, kulit kering, jerawat, stress, low blood pressure, kurang selera makan, terlebih selera, kurang fokus, resdung, asthma dsb.

So... bila macam2 penyakit menyerang, mula la kena start makan ubat itu ini. Pastu ramai pulak yg suggest ambil supplement itu ini. Kadang kala bukan kita tak mahu... tapi dek kerana fikiran kita serabut. Ishhh biar betul banyaknya nak kena telan. Kenyang telan pil je la jawabnya kan. Tu yg last2... rasa macam malas kan kan kan... sudahnya apa pun tak makan.

Takpe2, jgn setabut2 k... untuk permulaan nah amik ni. VITALEA. Multivitamin pertama di dunia & kini telah berusia 100 tahun. Haaa nampak tak di situ betapa superb nya multivitamin shaklee ni. Sudah pasti tak sama dgn yg berada di pasaran.

Berapa biji nak makan ni??? Ambil 2biji sehari. Ia mengandungi 12 vitamin dan 15 mineral yang diperlukan oleh badan dalam komposisi yang seimbang. Setiap vitamin memerlukan vitamin yang lain dan mineral untuk membolehkan ia berfungsi dengan baik.

So... anda harus bijak membuat keputusan. Pastikan supplement anda selamat... berkesan k. Jom kita sama2 menjaga kesihatan diri.


No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...