Tuesday 18 August 2015

Menyusu & BerClothdiapers

Ku petik bintang lalala🎤🎵🎶🎼 Setiap org layak punya impian setinggi bintang di langit. Dan tiada siapa berhak utk berkata 'jgn harap lerrr' kerana yg berkata itu sbnrnya mereka yg sudah berputus asa.

Ya... saya pernah gagal #menyusu kan widad. Tp alhamdulillah... dgn izin Allah saya capai kejayaan utk Khadijah, Fatima & kini terus berjuang utk Umar. Semuanya kerana kasih sayang & impian.

Kemudian saya cuba utk menggunakan #clothdiapers utk Fatima. Sekali lagi saya gagal. Kini saya kembali berjuang utk Umar agar dunia punyai #alamsekitar yg lbh bersih. Ini juga kerana kasih sayang & impian.

Notakaki... Utk lakukan atau beri sesuatu tidak perlu tunggu punya wang berbillion ringgit. Hatta tanpa serinngit di dalam kocek kita juga mampu lakukan sesuatu utk buat seseorg rs bahagia & gembira.

Apa??? Senyum lahhh & terus punya impian 😍


No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...