Tuesday 18 August 2015

MIL ke tanah Suci

Hari ni (13Aug15) saya gembira sgt... ehhh... dari ptg smlm sbnrnya krn saya dimaklumkan MIL tersenarai sbg jemaah #haji2015. Gembiranya tu mcm saya plk yg dpt pergi. Hehe

Pengalaman indah pd dec2014 yg lps terasa masih terang di hadapan mata. Namun rindu utk ke sana semula bagai bertahun tidak bersua muka.

Saya doa semoga segalanya berjalan lancar ya mak.

Utk jemaah yg lain. Selain ilmu... persiapan mental & fizikal & material... saya saran kan bawa la bersama apa jua supplement yg serasi dgn anda bagi membantu anda kekal sihat bertenaga sewaktu menunaikan ibadah di sana.

Dari #shaklee kami menyarankan #performancedrink bg mengelakkan dehidrasi. Minum la bersama sama air zam zam yg sejuk. Pasti menyegarkan tubuh badan anda di sana.



Selain itu #esp #Vitalea #bcomplex #vitC #ostematrix turut membantu.

Saya doakan semoga semua jemaah dpt menunaikan ibadah haji sebaik mungkin. Doakan kami agar kami juga dijemput ke sana suatu hari nanti. In syaa allah... Notakaki... arwah mak pernah bercerita. Sejak mula bekerja dia menanam niat utk menunaikan haji sebelum umurnya 40thn. Alhamdulillah... impiannya tercapai. Saya juga mahu mengikuti jejak langkah arwah mak. 😊

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...