Wednesday 19 August 2015

Anggun bersama Vivix

Hehe gambar kahwin 6thn+++ yg lalu... jan 09. Of course la bersolek bagai kan. Raja sehari la katakan. Berseri seri gitu... ecehhh

Tp gambar 4bln lalu... apr 15. Saya dlm #pantang. Selepas melahirkan anak kami yg ke4. Czer & saya kehilangan 1liter darah waktu itu. Mcm ngeri je kalau membayangkan. Mujur saya dipengsankan kerana beberapa komplikasi. Subhanallah... byk dugaan bersalin anak lelaki ini.

Alhamdulillah segalanya selamat. Cuba lihat gambar saya. Tidak la pucat sgt seperti kebiasaan wanita #bersalin yg lain. Saya masih boleh tersenyum gembira lagi menawan. Wahhh gitu.

Nak tahu rahsia saya??? Saya amalkan #vivix sewaktu #berpantang.

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...