Wednesday 26 August 2015

Berpantang bersama Shaklee

Alhamdulillah... saya dikurniakan anak syurga pada 21Apr15 yg lepas. Ya... anak lelaki seberat 3kg. Di lahirkan secara czer. Wpun ini afalah anak yg ke4... namun saya tetap mengamalkan tempoh berpantang selama 44hari sama seperti berpantang anak2 yg lain.

Nak tahu amalan yg masih saya amalkan? Jom ikuti kisah ini.
-----------------------------------

Apabila kaedah tradisional bergabung dgn yg moden, pastinya tersenyum gembira...

Walaupun ada yang berfikiran bertungku & bengkung adalah amalan kuno, tapi saya tetap suka. Sebabnya bertungku membantu melancarkan peredaran darah nifas sewaktu berpantang, mengeluarkan darah beku & mengecutkan rahim. Bengkung pula pasti lah utk mengempiskan perut! Utk permulaan, saya gunakan bengkung moden velcro straps hingga luka benar2 sembuh.

Wpun saya bersalin secara czer, tiada alasan utk saya tidak menjaga kesihatan dalaman. Cantik luaran tapi semput di dalam pun tak berguna kan...

#shaklee #alfalfa #GLA #Vivix pula membantu menyahtoksid dari dalam darah, bertindak sbg kacip fatimah moden, menstabilkan hormon & memperbaiki sel2 yg telah rosak.

Baru lah seimbang! Siapa yg sudah cuba sahaja yg tahu kehebatan hasiknya.

Nak cuba???

0122671054
#sayajualshaklee

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...