Sunday 31 January 2016

Jangan malu untuk PM saya

😖 RASA DINGIN untuk bersama selepas melahirkan.
😖 En suami complaint sana sini terasa LONGGAR & KENDUR?
😖 Rasa SAKIT dan SERAM untuk bersama selepas tempoh berpantang?
😖 KURANG YAKIN dan DOWN dengan diri sendiri selepas bersalin?

USAH ragu dan bimbang, saya ada jalan penyelesaiannya.

JANGAN komen di sini jika malu.

Jom pm saya, saya bantu.

Saya pengedar sah Shaklee Seluruh Malaysia, COD sekitar Wangsa Maju & Taman Melawati, KL.
ID: 925356

♥ HP No. = 012.267.1054
♥ Facebook = Nor Maslina Hatar
♥ Blog = maslinahatar.blogspot.com

#Zi2M
#ShakleeEffectZi2M

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...