Sunday 17 January 2016

COD

Assalamualaikum!

Apa khabar? 😉

Jika berminat mahu mencuba Supplement SHAKLEE maklumkan pada saya ya.

Di antara Set yang saya sendiri pernah amalkan ialah:

❤   PERMASALAHAN KULIT ATAU RESDUNG
❤   PENYUSUAN BAYI
❤   IBU MENGANDUNG
❤   BERPANTANG
❤  ANAK KURANG SELERA MAKAN
❤  ANAK ASTHMA ATAU EXZEMA

Terdapat juga Set-set lain yang berjaya buat ramai orang gembira.

Anda boleh dapatkan dari saya mana-mana set yang bersesuaian dengan keperluan anda. Dan anda juga layak untuk mendapatkan ini:

1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE INVITATION TO EXCLUSIVE FB GROUP FOR CUSTOMER

COD ke kawasan Wangsa Maju, Taman Melawati, KL & yang berhampiran.

"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan, tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit, saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"
-DR FORREST C.SHAKLEE,SR

Nor Maslina Hatar
Shaklee Id: 925356

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...