Saturday 13 December 2014

Bersujud lah...

Alhamdulillah...
Minggu ini sudah masuk minggu yg ke 19 usia kandungan.
Pengalaman kali ini terasa lebih mudah berbanding yg sebelum ini. Wpun tetap mabuk, tapi hanya seketika. Hanya sehingga sekitar minggu ke 12. Lebih berselera menjamu rezeki Allah. Bahagia bila meneguk air kosong kegemaran saya! Subhanallah... Tq Allah!

Wpun mabuk, saya tetap mampu menjalani tanggungjawab menjaga 3org puteri di rumah. Namun bateri mulai surut selepas waktu zuhur. Dan berdoa agar En. Suami pulang lekas setiap kali solat asar. Bila mana saya tak mampu masak utk makan malam, hanya kirimkan whatsapp kpd En. Suami agar mengambil alih tugas tersebut. Tak kisah lah wpun santapan dari kedai makan. Hehe...

Setiap kandungan itu sememangnya UNIK! Ia tak akan sama dgn yg lain. Sudah 2x saya melihat anak ini dalam keadaan telungkup melalui mesin scan. Kali pertama, doktor kata ia umpama berenang-renang. Dan kali kedua, doktor kata ia sedang BERSUJUD! Allahuakbar... Allahuakbar... Allahuakbar... Anak2 yg sebelum ini tidak pernah begini. Saya hanya tersenyum sendiri!


Ya Allah... Jadikan lah kami & zuriat keturunan kami di kalangan hamba mu yg sentiasa bersujud & menunaikan solat.



No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...