Friday 24 February 2017

Bagaimana memilih yang TERBAIK?

Semalam saya dah kongsikan pesanan doktor saya. Kenapa supplement sangat penting untuk kaum wanita.

Ingat!

Jangan biar diri kita mereput.
Jangan biar kepala botak.
Jangan biar kulit kusam. Kering. Tak sekata.
Jangan biar sakit pinggang lutut. Susah nak beribadah.

Sebelum tiba masanya.

Sayang diri sendiri ya kawan.

Bila kita dah tahu kenapa pentingnya supplement. Topik seterusnya saya nak share bagaimana untuk kita memilih produk yang terbaik.

We are what we eat right!

Jika tanya saya. Of course la Shaklee. Tapi kenapa Shaklee???

...

KENAPA SHAKLEE?
#1: Sentiasa Selamat.

...USD300juta dilaburkan untuk R&D.

...Lebih 100,000 ujian kualiti dijalankan setahun.

...Lebih 350 ujian pada setiap bahan baru untuk menyaring bahan berbahaya.

TIADA Perasa Tiruan.
TIADA Pemanis Tiruan.
TIADA Bahan Pewarna.
TIADA Lemak Trans.
TIADA Bahan Tersembunyi.
TIADA Diuji Pada Binatang.
TIADA Bahan Terlarang.
TIADA Peluntur Klorin.
TIADA Paraben.
TIADA Petroleum Sulingan dan lain-lain.

...Lebih 65 saintis menjalankan R&D pada segala bahan & produk.

Next entri akan saya kongsikan point #2 iaitu SENTIASA BERKESAN.

Nor Maslina Hatar

012-2671054

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...