Tuesday 1 September 2015

Kenapa ek??? ESP laku keras...

Sumber dari mamafaiz.com

Sempena promo ESP bln sept2015 ni... saya ingin kongsikan kenapa ESP menjadi pilihan ramai...

Okaylah saya taknak reka2 cerita, tapi berikut adalah antara feedback yang saya sering dapat dari customer2 saya. Rata2 mengatakan:

♡ Kulit mereka lebih sekata, lebih cerah

♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka

♡ Jerawat jarang muncul

♡ Kulit lebih anjal

♡ Rambut kurang gugur

♡ Kekal bertenaga sepanjang hari

♡ kenyang lebih lama

♡ kurang nak mengunyah junk food

♡ takde dah gastrik/senggugut

♡ tumbuh makin fit, slim

♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam

♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak

♡ awet muda

♡ rahim lebih kuat

♡ Kuku jadi cantik

♡ Parut stretch mark hilang

♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best

tu semua diorang yang kata tau.. 

Itu yang kejap2 repeat order, tu yang kalau dah berbulan skip ESP, last-last for sure akan kembali cari balik order ESP ni.

Salah siapa?

Salah ESP ni lah... sebab BEST sangat... hihi

Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protin soya yang berkualiti tinggi.

Notakaki... masa saya lepas bersalin czer bulan apr yg lepas... nurse yg jaga saya tu hari2 pesan. Hari2 mesti makan sumber protein kalau nak luka cepat sembuh. Kalau nak parut tu cantik... haaa... apalagi... saya minum ESP sokmo la.

Anda mahu??? Meh PM cepat. 0122671054 penjimatan menanti anda.

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...