Monday 23 January 2017

MAKE UP REMOVER. ITEM WAJIB! KENAPA?

Siapa kata MAKE UP REMOVER HANYA UNTUK MEREKA YANG BERMAKE UP? TAK BERMAKE UP TAK PERLU!

Mari saya cerita & kongsikan.

Kenapa penggunaan NUTRIWHITE OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM pada muka adalah penting? Sebab kandungan cream tu adalah:

🌻 LINDEN yang menyuburkan & menghidrat kulit diperingkat dalam

🌻 SCULLCAP yang mencerahkan & mengurangkan keradangan kulit

Bahan-bahan ini membantu memperbaharui sel kulit dengan cepat kerana ia mengeluarkan sel-sel kulit mati yang membawa kepada blotchiness. Serta mencerahkan & menjadikan kulit lebih bercahaya.

So bila kita bangun dari tidur. Kulit muka akan dipenuhi dengan sel-sel kulit mati. Dan perlu dibersihkan bagi menonjolkan sel-sel kulit yang baru. Yang lebih sihat. Lebih cerah. Dan lebih bercahaya. Senang cerita. Kulit baru yang gebu gebas tuh.

Bagaimana kita nak bersihkannya?

So kena bersihkan muka dengan menggunakan NUTRIWHITE ACTION MAKE UP REMOVER aka gentle scrub. Apakah pula kandungan make up remover ni?

🌻 BEECH TREE BUDS yang secara lembut akan menyingkirkan sel kulit mati tanpa cela

🌻 ALOE VERA bantu menyegarkan dan menegangkan kulit muka.

Selain menyahkan sel kulit mati. Ia juga bantu mengurangkan blackhead & whitehead. Maka... Kulit muka akan lebih licin, lembut dan cerah.

Serta memudahkan proses menyerapan secara optimum bagi skin care range yang lain. Contohnya deep clenser, softerner, essence & moisturiser.

Cuba bayangkan. Jika sel kulit mati tidak dibersihkan. Tepek la banyak mana pun segala aneka cream. Hatta yang mahal superpower sekalipun. Ia pasti tidak memberi apa-apa kesan yang memuaskan.

Kan membazir namanya tu.

Haaa apa lagi. Jom beli make up remover power dari akak. Jangan bimbang. Tiada kandungan merbahaya yang merosakkan kulit anda.

Whatsapp akak ya. 012-2671054.

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...