Wednesday 25 November 2015

Who can spot the elephant?

Bertugas sebagai suri rumah bukan lah semudah yang di sangka. Saya sudah tidak punya lebihan masa untuk berhadapan cermin. Menepek 3 4 jenis krim muka mahupun mengenakan pelbagai jenis make up hatta bedak sekali pun.

Sungguhpun begitu, sebagai wanita saya tetap mengutamakan kecantikan demi keyakinan diri. Dengan mengambil langkah yang lebih mudah & cepat, saya mengamalkan minum #ESP pagi & malam untuk kulit yang lebih sihat.

Hasilnya, saya sangat gembira. Kulit lebih lembab & licin. Dan saya kekal bertenaga.

012.267.1054

#kttshaklee
#storytellingZi2M
#yesshaklee

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...