Wednesday 25 November 2015

Siapa tu? Siapa tu?

Ayahanda Hatar Karim & kekandanya yang kami gelar Uncle sedang bercuti di sekitar Perak sambil melawat beberapa orang adik beradik & saudara mara di sana. Saya doakan semoga ukhuwah yang baik terus terjalin, sihat & gembira selalu.

Saya terkenang di zaman bujang dahulu. Saya sering mengikut abah membuat ziarah. Tidak kira musim perayaan, cuti sekolah atau hujung minggu. Setiap rumah yang kami singgah pasti ada ceritanya.

'Eh Maslina. Ini nama dia Si Polan bin Si Polan. Dia anak kepada bla bla bla. Dulu dia kerja di sini sini sini. Masa abah di sana, abah pernah menumpang tinggal di rumah mereka. Bla bla bla'

Hehe abah memang suka mencari ahli keluarga dekat & jauh. Kemudian di ceritakan bagaimana susur galurnya. Ada yang masih saya ingat & ada yang sudah lupa.

In syaa allah akan saya teruskan usaha ini bersama anak-anak nanti.

#happyfamily

No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...