Sunday 8 December 2013

Berpantang Secara Sihat

Kalau bercerita ttg pengalaman berpantang, saya kira saya masih beruntung kerana mempunyai MIL yg sudi membantu saya mengharungi proses berpantang. Wpun tidak lama, sekurang-kurangnya utk minggu yg pertama sewaktu saya mengambil masa utk pulih & bertenaga, MIL mmg byk membantu terutama dlm soal menyediakan makanan ketika berpantang. Antara makanan kegemaran saya pd waktu ini ialah Ikan bawal emas bakar & sayur campur juga bakar. Jgn lupa buah2an utk melengkapi nutrient.

Namun, bukan semua org bernasib baik. Ada juga yg terpaksa berpantang sendiri tanpa bantuan sesiapa. Ramai ibu2 modern zaman kini yg melaluinya sendirian hanya di teman kan suami tercinta. 

Oleh sebab itu, Haffiy Marketing Enterprise mengambil peluang ini utk membantu kaum ibu yg berpantang sendiri khususnya. Lahir lah BERJAH Istimewa Rogaya's Recipes sebagai makanan tradisi pembuka selera anda. Ber"motto" kan "Lebih Rangup & Enak Dimakan Begitu Saja! Di packing seberat 130g & di Jual dgn harga RM15 utk semenanjung Malaysia & RM18 utk Sabah & Sarawak.

Ramuannya terdiri daripada Ikan bilis, bwg merah, bwg putih, halia, lobak merah, lobak putih & lada hitam pasti menawan selera anda.

Ia di datang kan dgn 3perasa; Original, Spicy & Curry. Bukan sahaja sesuai utk ibu berpantang. Bahkan utk semua lapisan masyarakat sebagai snek harian. Amat sesuai di bawa melancong, berkhemah, pulang ke asrama, mereka yg berada di hospital, demam tiada selera makan & sesiapa shj.

Kepada yg tggl berhampiran Wangsa Maju, Tmn Melawati & Kemensah Kuala Lumpur... Boleh la terus menghubungi saya (details spt di dlm gambar). Namun saya juga menyediakan khidmat pos keseluruh Malaysia dgn kadar yg minimum.

Utk semenanjung Malaysia:
RM7 utk 1-2pack
RM10 utk 3-6pack

Utk Sabah Sarawak:
RM10 utk 1-2pack
RM15 utk 3-6pack

Sila layari FP Berjah Rogaya's Resipe utk senarai agen di seluruh Malaysia.



No comments:

Post a Comment

SEMBELIT DALAM PANTANG

Siapa pernah sembelit sewaktu pantang? Mesti trauma kan. Hari ni saya kongsi 1 testimoni makan ALFALFA boleh bantu selesaikan masalah sembe...